En så kallad "Sverige-expert"

Det var åtminstone vad jag blev presenterad som av Dr. Ellis när jag skulle hålla i en lektion för klassen som ska åka till Sverige i slutet av terminen. Det är inte var dag man blir tillfrågad att prata inför en hel klass i 40 minuter, men så var fallet igår. Jag hade satt ihop en powerpoint med en massa roligheter och fakta om svenskar och vårt typiska beteende, och började självklart det hela med att bjuda på FIKA.
Min presentation var succé! Alla skrattade och de hade massor med frågor, och jag kände mig riktigt rolig faktiskt. Det var en väldigt nöjd och skön känsla jag gick därifrån med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...