Weekend on point!

Det har varit en väldigt bra helg tycker jag!  I fredags var jag och Mehdi och såg Batman vs. Superman, och den får ett okej. Alldeles för lång och lite komplicerad tyckte jag, men en bra story.
På kvällen hade Wingate en bal, så självklart gick jag dit! Syftet var att fira vår nya president, så han var där. Skolan hade anordnat det gick titt bra med dans, snacks och dryck, och jag hade superkul!
I lördags var vår träning inställd så jag tränade lite själv, innan vi på kvällen hade temafest.
Idag hade vi orientation för alla nya reslifemedlemmar, vilket innebar diverse aktiviteter såsom scavenger hunt/"tipsrunda". Trots att vi fuskade så förlorade vi... Förutom det så har jag och Mehdi tittat en massa på Lost, fyllt i skattepapper, lagat middag och jag har varit och kollat på intramural fotboll. Efter en bra helg är jag nu redo för en ny vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...