Jordgubbar i massor!

Vi har hittat en guldgruva! 15 minuter från skolan finns ett jordgubbsfält där man betar 10 dollar och sen får man plocka så mycket man kan äta och få plats med i sin hink. Det var helt fantastiskt gott!!! Söta och solvarma, yummy! Jag, Mehdi och Lauren har fyllt hela kylen med gubbar nu.
Som om inte det var nog med matglädje för en dag, så bestämde jag och Lauren oss för att överraska killarna med hemmagjord hjort-kebab. Vi hade fått köttet av hennes pappa, sen gjorde vi kebab i pitabröd på det! Det blev faktiskt riktigt lyckat!
Hela lördagen blev rätt bra! Vi spelade frisbee och fotboll på träningen på morgonen, och jag spenderade ett par timmar vid poolen och volleybollplanen. På kvällen hade vi vårt årliga Beer Olympics, men eftersom jag hade duty kunde jag inte delta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...