Trist att va sist

Fick en smärre chock när jag i eftermiddags gick in i lägenheten, efter att alla har flyttat ut (och sagt att de städat), och möttes av vad ni kan se på bilden nedan. Alla köksskåp var fyllda, grejer och skräp överallt, kolasås kletat i hela kylen. Fasen vad jag blev irriterad. Under hela året har jag inte använt köket en enda gång och jag befinner mig aldrig någonsin i vardagsrummet. De enda ägodelar jag har haft där är en spegel och min flagga på väggen, och nu ska jag behöva städa hela skiten. Inte okej.
Annars har det varit en bra dag. Jag jobbade med res life imorse och gick igenom alla freshmendorm. Därefter simmade jag. Det blev middag på Tokyo med Alex och Val, innan vi gick och kollade på Val när hon hade sin hooding ceremony vilket innebar att hon fick en hood för sin masters att ha utanpå sin svarta graduationdräkt. Det var nog allt för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...