Smygstart inom reslife

Har då officiellt påbörjat mitt jobb för res life. Mellan 9 och 12 i förmiddags satt jag och tog emot elever som checkade ut för sommaren. Det var inte så värst händelserikt men det var skönt att ha något att göra. Resten av eftermiddagen låg jag vid poolen och solade med de andra simmarna. Alex kom hit idag och ska stanna hela grad week, så det ska bli jättekul.
Efter träning och middag umgicks jag med de få av killarna "downstairs" som är kvar, plus Lenni och Mehdis bror. Vi spelade volleyboll och frisbee innan vi påbörjade Forrest Gump. Det har varit en rätt lugn och skön dag, och imorgon blir det mer jobb!
För övrigt slutade alla knapparna i badrummet fungera igår. Inget ljus, ingen fläkt och ingen extra värme så jag skickade ett litet meddelande till Wingate Fixit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...