Spring Gate

Igår hade vi den årliga Spring Gate! Jag tyckte det var betydligt bättre än förra året, även om jag inte hade en aning om vem artisterna var. I alla fall, Mike Stud, en rappare, öppnade upp. Vi var där lite sent, men vi lyckades kämpa oss fram till nästan första raden.
Efter honom kom en countrysångare, Craig Campbell. Även om jag aldrig hört hans sånger förr, bjöd de på en bra show. Mot slutet kastades tshirts ut i publiken så jag är numera stolt ägare av en XXL-tröja haha. Det bästa av allt var att det visade sig att jag "kände" artisterna!

Mike Stud
Bassist 1: aka min lifting partner. Imorse när jag var och gymmade mötes jag av den här killen. Han hälsade, gav mig ett creepy smile och när jag var färdigtränad frågade han hur det gick osv. Jag var väldigt brydd, då jag inte hade den blekaste aning om vem han var. Förstå chocken när han klampar ut på scenen... Han kände dock igen mig, pekade på mig och spände bicepsen haha.
Craig. Körde abs-träning brevid honom igår. Zero clue vem det var. 
Bassist 2 (ej på bild): delade bänk och skivstång med honom. Lika chockad när dessa två visar sig vara inhyrda artister. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...