Och så börjas det...

Der har varit full rulle hela helgen. I lördags deltog jag, Vika, Griffin, Mehdi, Rita och Armony i Bulldog Olympics, en stafett bestående av olika övningar. Därefter åkte vi och åt glass. Det var nämligen riktigt soligt och varmt, så det var behövligt.
Igår började jag pluggandet inför finals. Satt från 11 på morgonen till halv elva på kvällen, med endast en 40-minuters paus för att simma och en annan 30-minuters paus för middag. Det var något av det mest brutala jag gjort. Dessutom vaknade jag klockan åtta imorse för att fortsätta plugga. Nu är det snart dags för final nummer 1: psychology.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...