Class of 2015

Då var graduation över. Den började klockan nio, men det  var full tillströmning av folk redan halv åtta. Jag var där tidigt så jag fick en rätt bra plats tillsammans med ett gäng simmare och delar av Mehdis familj. Själva ceremonin var brutalt lång, och efter en dryg timme nådde solen platsen där jag satt och det blev outhärdligt. Men efter diplomutdelande och tal från Dr McGee var det tillsist över och alla samlades för att ta bilder.
Färdiga med det hjälpte jag Rita, Olga, Armony och Sofi att flytta grejer kors och tvärs över campus. Då är det tur att vi har tillgång till trucks! Det följdes av barbecue vid poolen för att fira alla seniorerna. Det har allt som allt varit en bra graduation, och nu har det varit världens kramkalas när jag sagt hejdå till alla som åker imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...