SURPRISE

Det har varit mycket på gång de senaste dagarna. För ett par veckor sedan bestämde jag mig för att åka hem och överraska familjen istället för att stanna hela juni, som jag tidigare planerat. Så måndag och tisdag morgon, städade jag hela lägenheten och samlade ihop mitt pick och pack innan jag åkte till flygplatsen. Det var en lång och besvärlig resa med stopp i både Philadelphia och London. Dessutom var min väska alldeles för tung. Men det var helt klart värt allt slit!
Bästa Jill (som jag invigt i planerna) hämtade upp mig på Lunds station och körde mig hem till Emma som förberett med kladdkaka (hon visste också). Sedan satt vi där och väntade på att pappa skulle komma. Han blev helt förstenad när han knallade in i köket och såg mig där. En timme senare åkte han och hämtade mamma som blev precis lika chockad. Helt underbart att se deras ansiktsuttryck! Jag är så nöjd över migsjälv och över att jag har två och en halv härliga månader framför mig på svensk mark!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...