Hemma är rätt bra!

Åh vad jag njuter av att vara tillbaka! Igår åkte jag med pappa ner till Östra strö för att "hjälpa" honom med bina. Det följdes av en tur till Eslöv, körandes en MANUEL bil. Jag hann också med en arbetsintervju innan det blev väldigt efterlängtad kebab till middag! 
Idag har jag tränat en massa samt åkt och storhandlat mat. Gott och se alla familjära råvaror i kylen! Nu laddar jag och pappa för en dagstur till Göteborg imorgon; pappa ska nämligen springa Göteborgsvarvet och jag ska heja på!
Sista bilden är på tulpanerna jag köpte åt mamma i Amsterdam för nästan exakt ett år sedan! De tog sig fint :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...