Our athletic seniors

När jag var och gymmade idag frågade Armony om jag ville följa med till seniorernas athlete banquet, och eftersom jag ändå inte har nåt annat att göra så gick jag dit. Tillsammans men Armony, Sofi och Öystein bildade vi en liten oinbjuden grupp. Det visades en video med höjdpunkter från året och sedan fick alla seniorerna ett stort W.
Nu ikväll har Öystein bakat bröd. Åh vad gott! Det var alldeles för länge sedan sist... Vi tog med brödet över till seniorkillarna och tittade på Gone Girl. Jag gillar inte den filmen, den är alldeles för märklig. Under tiden kopierade jag ett gäng tränings-dvder från Issam, så nu har jag en massa kul sommarträning att se fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...