Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram...

Chris McCandless, killen som "Into the Wild" handlar om
Nu är det bara en skoldag kvar till lov! Så himla skönt.
I skolan såg vi klart på "Into the Wild" på engelskan. Den var faktiskt rätt bra. Handlingen var riktigt bra men vissa scener var för dryga. Nu ska vi skriva en filmanalys vilket är mindre bra eftersom man inte tittat riktigt så uppmärksamt som man borde... På väg hem från skolan hämtade jag ett paket på Ica med maskerad-grejer som jag beställt. Jag ska på Halloweenfest på lördag och vara utklädd till pirat, haha. Grejerna blev jättebra, så det kommer bli kul! ;D
Min mage är lycklig! Vi får så god mat hela tiden. Till lunch fick vi hamburgare och till midag pannkakor (eller de var egentligen till efterrätt men det blev mest pannkakor...). Imorgon bitti får vi smörgåstårta, i skolan kommer vi få äppelpaj och imorgon kväll ska jag äta pannkakor igen! LYCKA! Känner mig dock lite fet... Men jaja, jag är alltid nyttig annars så ibland får man lyxa till det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...