På äventyr i huvudstaden!

Jag är obeskrivligt stolt över hur bra jag klarat mig helt ensam i Stockholm. Att ta tåget dit var inga problem, och jag hittade till rätt utgång också, där Nina hämtade upp mig. Jag får bo hos henne hela helgen, och det är superbra! Annars hade jag nog varit tämligen lost hela tiden.
Imorse tog jag tunnelbanan till badet (med ett byte vi T-centralen som jag för den delen också klarade felfritt). Jag tillbringade hela dagen på och i närheten av badet. Hittade ett litet mysigt ställe på lunchen där jag käkade en sallad. Själva tävlingen gick lite sådär. 200 fjäril och 400 medley gick bättre än i Örebro, men sämre än de gjorde vid samma tid förra året. 400 frisim gick absolut inte bra. Men det är trevligt att vara i Stockholm i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...