Roooligt pass! :D

Säsongens första 40*100 start 1.20 idag. Normalt sett borde vi vara förvarnade om att den serien skulle komma, men icke! Lite chockad blev man allt. Men det gick kanonbra, jag klarade den utan problem och jag behövde inte ens gå högre än fart två = en väldigt nöjd Erika.
Inte helt fel att komma tillbaka till borgen sen och äta Helena-gjord ostkaka med sylt och grädde. Det är nog något av det godaste jag vet :D
Att jag inte är så flitig med mina blogginlägg längre beror på att internetet fortfarande inte är tillbaka, så nu surfar jag på mobilt bredband och det är inte så snabbt... Liiite besvärligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...