Äntligen klar med muffinsen! :D

Man är ju inte liiite sliten nu... Fyra långa, tuffa pass avklarade än så länge den här veckan, bara sex kvar. Jag var så trött på träningen idag, och så skulle jag simma 6*1500. Det var coolt att jag klarade det, men det kunde ju gått snabbare ;) Det har blivit väldigt mycket armsim de här passen. Insidan av mina lår är totalt sönderskavda nu, hehe, men så kan det gå!
När jag skulle cykla från skolan till träningen ösregnade det. Jag var helt genomblöt när jag kom fram. Det var inte så värst mysigt att ta på sig en massa blöta kläder när man var färdigtränad, trött och frusen. Nu i kväll har jag pluggat, tvättat och ätit upp det sista av min muffins! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...