PARDEEEEY!




Kvällen/natten igår kunde inte blivit mycket bättre! Jag drog till Filippa vid halv sju, och så drog vi vidare till Henny vid åtta. Maskerader är så himla kul, framförallt när folk anstränger sig med utklädnaden. Där var en Lady Gaga, en boxare, en indian och en massa annat.
”Andra säger nu kan vi sova en timme extra, vi säger nu kan vi festa en timme extra!” citat av Henny, när vi kom fram till att vi skulle ställa tillbaka klockan en timme i natt. Som sagt, en toppenkväll!
Tror jag var hemma vid halv tre i morse, sen ringde klockan halv tio så var det dags att gå upp och packa för hemfärd till Skåne. Efter en helt okej tågresa är jag nu hemma :)

2 kommentarer:

  1. Det är de antagligen, men det som ser hårigt ut är nog strumpbyxorna ;)

    SvaraRadera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...