Höst, inte jul! ;)

Julsaker överallt! Större jul-älskare än mig får men leta efter, men pepparkakor och adventsljus redan? Nja... Det har varit en jättefin höstdag idag, ni vet blå himmel, färgglada löv, vindstilla och bara ett par plusgrader.
De två senaste passen har vi varit tränarlösa eftersom Jens är på någon kurs. När katten är borta dansar råttorna på bordet... Nejdå, vi var seriösa men vi fick skriva pass själva om vi ville och det var ju kul! Igår när jag var klar med mitt pass hängde jag på Anna och Jills pass, och vi hade så roligt! I morse var det bara jag och Jill på träningen för alla andra var på väg till Bollnäs på läger. Men eftersom vi två är från Skåne fick vi inte följa med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...