'Cause this is what i'm made of!



Jag har kommit fram till att jag har ett stort behov av att låta hela tiden. Har jag inget att prata om (eller ingen att prata med) sjunger jag. Idag har jag irriterat min omgivning med ”Made of”, bortsett från en halvtimme på biologin då jag sjöng Barbra Streisand.. Men jag antar att båda dessa låtar är bättre än Biebers ”Never say Never” som jag verkligen inte kunde få ur huvudet för någon vecka sedan, efter att jag kollat på Karate Kid. Ser ni den filmen, stäng av innan eftertexten börjar!
Idag i skolan fick vi tillbaka våra historieprov, och det gick finfint! Riktigt nöjd J Imorgon har jag mitt sista prov på typ fyra veckor, så himla skönt. Träningen gick bra, kändes skönt att ”bara” simma 7000 idag ;) Nu ska vi ha team möte, sedan ska jag plugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...