Så gick det med den planen.. ;)

Sov lite längre idag eftersom jag kände att jag inte behövde simma in klockan åtta när jag inte skulle få tävla förrän vid ett. Det fanns så bra avsimsmöjligheter på badet så jag utnyttjade dem till ett något senare insim. Dagens distans: 800 frisim. Det gick käpprakt åt skogen. Jag hade jättesvårt att fokusera och ladda, men jag vet inte varför. Inte så kul det…
Att åka helt ensam till en tävling, utan att känna en enda människa, var svårare än jag trodde det skulle vara. Jag kände mig något ensam… Men det var så klart spännande ändå! J
Efter tävlingen var min plan att åka till T-centralen, låsa in mina väskor i en sån där box, och sedan gå och shoppa. Som alltid med mina planer blev det vissa förändringar: Först var alla boxar upptagna, när det sedan blev någon ledig upptäckte jag att jag inte hade några mynt, eller kontanter över huvud taget. Då började jag leta efter en bankomat, hittade ingen och fick fråga mig fram. När jag tillsist hittade en tog jag ut en 100-lapp, gick till mynt-växel-maskinen för att upptäcka att den inte växlar större lappar än femtiolappar.. Jag ska tillägga att hela denna tur görs med två mördande tunga väskor. Vi det här laget var jag trött, sur, varm och väääldigt irriterad på allt sliskigt folk som stirrade hela tiden. Nu var alla boxar upptagna igen och det var fullt folk över allt.
Jag gav upp alla shoppingplaner och gick för att boka en tågbiljett istället. Sedan gick jag och satte mig på en bänk med en milkshake (som för övrigt inte var god) och tjurade, och där satt jag i en och en halv timme och väntade på mitt tåg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...