Glad Alla Hjärtans Dag

När jag gick ner till bilen i garaget imorse låg lilla Dasher där och väntade. Det har blivit en tradition att jag får ett gosedjur av Mehdi på Alla Hjärtans Dag, och vad kunde vara mer lämpligt än en liten mjukishund? Jag döpte honom till Dasher, eftersom det är vad jag tänkt döpa min framtida malle till.
I år hade jag sagt till Mehdi att jag ville bli överraskad, och fyndig som han är så skyndade han hem från träningen och hade middag färdiglagad när jag kom hem. Nu är han ju allt annat än en mästerkock, men det är väl tanken som räknas och inte tandvärken efter att man tuggat i sig en väldigt well-done stek? Hur som helst, det var väldigt omtänksamt och vi hade det mysigt.

Lägger även in en bild på gårdagens semlor som Farida bakat och så snällt delade med sig av. Svenskt och gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...