Fun Run

Idag fick jag med mig Mehdi på en Valentine's Fun Run i Naperville. Den arrangerades av ON Running Shoes och vi fick provspringa i deras skor. I ett par Cloudflyers tog jag mig fram ett par kilometer med blandad gång och långsam jogg, första rundan på flera veckor! Banan var en hjärtformad rutt genom stan och den avslutades i löparaffären där mina runderna med löpargruppen normalt sett utgår från. Det var kul att få träffa alla löpare igen, jag har verkligen saknat att springa med dem och skorna kändes faktiskt riktigt bra.
När vi kom i mål bjöds det på hjärtformade pizzor och chokladfondue; vi fick goodiebags med energiprodukter och en vattenflaska, och Mehdi (som inte ens hade vetat om eventet om det inte vore för mig) vann ett presentkort på en timmes helkroppsmassage...
Det kändes så bra att få vara med och springa litegrann igen och det var så kul att få med Mehdi. Vi hade det jättetrevligt. Men höjdpunkten var ändå ett photo booth med en rottweilervalp! Se, universum har återigen talat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...