Gott nytt år!

Det nya året ringdes in med vänner och bekanta, med både gamla och nya traditioner. Jag började dagen, precis som man ska på nyår, med ett uppfriskande simpass och en god frukost. Jag lät det ta större delen av dagen eftersom jag inte hade några planer förrän till kvällen. Då åkte jag hem till Martina för en hel kväll med trevligt sällskap, väldigt god mat och nedräkning av det nya året. Det var riktigt trevligt och det blev ett bra avslut på 2017.
Dock saknades Mehdi, men han håller ställningarna i Fort Pierce i Florida. Jag kom fram till det, när jag tänkte efter häromdagen, att jag i princip inte varit helt ensam nån längre tid sedan förmodligen gymnasiet. Det har alltid funnits någon i huset/lägenheten. Det är lite spännande men mest långtråkigt. Och dyrt. I min tristess spenderade jag hela lördagen på olika köpcenter, vilket var rätt underhållande. Annars har det varit jag och Alexa men som tur är kommer han hem snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...