Mera ansvar!

Det här kommer bli en bra vecka, det känner jag på mig! Igår, medan Mehdi och jag var på Sushi-date, började det snöa. Alexa sa att det skulle komma ungefär 4,6 centimeter, men i morse när jag vaknade såg det mera ut som 4,7... Det var ett slirigt äventyr på väg till jobb men det var så vackert ute att det inte gjorde något.
Den här veckan ska jag börja springa igen. Jag tog en två veckors lång paus så att mina övertränade, onda ben kunde återhämta sig, men nu ska jag smygstarta igen och det ser jag verkligen fram emot. Det har varit mycket stretchade och foamrollande på sistone, så förhoppningsvis har det hjälpt.
Idag fick jag lära mig att intervjua på jobb. Jag satt med min chef medan hon intervjuade de kandidater jag bokat in och tanken är att jag så småningom ska hålla i det regelbundet, så det blir kul. Jag ser fram emot alla förändringar på jobb för jag tror det kan ge mig så mycket mer utrymme att utvecklas.
På fredag är det dags för simmarnas senior meet så det har jag lovat att vara med på. De har fått en ny grad assistant coach så Mehdi är hur glad som helst över att få ha nån att dela ansvar med. De underlättar hans heltids-plus-jobb lite grann. Den nya tränaren heter Diana och är från Columbia och jag träffade henne i lördags, jättetrevlig tjej!

Glöm inte kolla in min löparblogg, uppdaterade även den i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...