Pusselmys!

Förra veckan hittade jag några simpla 100-bitars pussel på jobb som jag tog hem. Mehdi hittade dem och föreslog att vi skulle lägga pussel en kväll. Jag har aldrig riktigt tagit honom för den pusslande typen, men dagen efter så föreslog han att vi skulle köpa ett lite svårare pussel att jobba på. Jag blev överglad och letade upp ett med 1000 bitar och en trevlig bild på Chicago. Ikväll, fem dagar senare, är vårt mästerverk klart!
En annan highlight är att jag har börjat intervjua på riktigt idag. Kände mig så professionell när jag satt där och ställde viktiga frågor! Dagens motsats till highlight var förmodligen isattacken som anföll tidigt imorse och gjorde vägarna extremt hala. Körde till jobb i ungefär 30km/h med bilar som snurrade av vägen runt mig i alla riktningar. Diket var kantat med bilar som valt att ta en detour och det var riktigt otäckt att köra. Men det var spännande att få uppleva och överleva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...