Jumanji

Jag har haft fullt upp hela veckan. Jag har jobbat med ny motivation medan stora förändringar är på gång på jobb. Hittills har vi varit tre "systerföretag(ish)" på samma kontor, men Elite Dynamics flyttar nu steg för steg därifrån. Nu är jag den enda som är kvar och jag delar office med de andra företagen och deras admins (Caylee och Ana), men jag kommer förmodligen flytta ut jag med så småningom.
Innan jag lämnade Dallas i måndags, hann jag med en liten tour. Det visade sig att en av mina kompisar från freshman year på Wingate har flyttat till Dallas, så vi träffades och åt lunch och körde en runda genom stan. När jag väl kom hem till Chicago och Mehdi, firade vi dagen efter med att gå och se Jumanji på bio. Jag tyckte om filmen, den var jättebra! Kevin Hart och the Rock tillsammans bidrog till många skratt i hela salongen. Dock har jag drömt att jag varit fast i en djungel varenda natt sedan dess...
På hemmaplan så har träningen fått lugna ner sig. Jag har tydligen överansträngt mina ben och har tvingats backa tillbaka lite, men det det är på bättringsvägen. Jag och min foam roller har en stadig relation nu. Nu i helgen är det dags för simtävling igen, så det ska bli spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...