Senior meet

Simmarna här hade sitt senior-meet I fredags och det återuppväckte alla minnen från förra året. Det var så härligt att se seniorernas glädje och firande medan de utklassade motståndarna. Vid sådana här tillfällen saknar jag simningen, lagkänslan, tävlandet och spänningen. Jag har faktiskt simmat en del på sistone, och jag har världens flyt känns det som, även om det går långsamt. Roger, huvudtränaren, är raka motsatsen till Kirk och den största fördelen med det är hans efterrättpolicy. Många av simmarna bor relativt nära, så de flesta hade sina föräldrar där och efter tävlingen hade de dukat upp med världens efterrättbuffé. Jag tror jag smakade fyra olika sorters brownies plus kings cake och tårta. Lyckad kväll med andra ord!
Resten av helgen var lugn och skön. I lördags städade vi äntligen ut de sista resterna av julen och idag var vi och tittade på football och åt på Basecamp, vår lokala sportsbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...