Svenska Chicago Fruar

I förmiddags träffades återigen det glada svenska gänget. Vi är fem tjejer som bor här i närheten och vi åkte till Morton Arboretum, en botanisk trädgård som jobbar för att bevara träd och skogar. Med höstens alla färger var det väldigt fint, även om vi bara såg en bråkdel av området. Jag tycker det är lite komiskt att vi allihopa är här på grund av/tack vare våra män. Varför gör ingen en reality show om oss? Hur som helst, vi hade det jättetrevligt. Det är så skönt att ha någon att umgås med och som man kan prata av sig med. Vi diskuterade allt från falukorv och kebabpizza till livet i allmänhet. Jag hoppas vi ses snart igen och hittar på nåt mer kul!
Annars så har jag spenderat dagen åt att springa en långrunda och planera Mehdis födelsedag inför imorgon. Jag är förmodligen mer taggad på hans dag än vad han är, som vanligt alltså. Det var en trött och sliten kille som kom hem från dagens simtävling, så jag hoppas han är piggare imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...