Date night

Det slog mig för ett tag sedan att man normalt sett är så vana vid att se varandra i en familj, att man inte så ofta faktiskt tar sig tid att umgås. När vi växte upp spenderade Emma och jag så ofantligt mycket tid med varandra, av naturliga skäl, att det inte var något man ens reflekterade över. Men nu när jag har varit borta så länge och Emma är halvt utflugen så är det plötsligt en annan femma. Det tog vi tag i igår, och hade en jättemysig kväll tillsammans.
Vi åkte och åt på Viggos i Lund innan vi gick på bio och såg Pirates of the Caribbean. Till min stora förtjusning sålde de smaksatta popcorn! Filmen var jätterolig, och även om hela serien kanske egentligen skulle slutat efter den första filmen, så var denna både bra och underhållande. Vi hade det jättekul tillsammans och jag hade en mycket trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...