Kuligheter i Malmö

Idag har det hänt två fantastiska saker. Ett, jag träffade Hanna. Två, svenska påsrevolutionen. Fler och fler affärer erbjuder papperspåsar istället för plast, och när Hanna och jag handlade på Vila idag, fick vi påsar i perfekta storlekar för våra köp. Dessutom är det många affärer som börjat ta betalt för påsar, vilket också är fantastiskt (ur miljösynpunkt, inte för den direkta marknadsföringen kanske), för helt ärligt, vem behöver en påse för varje plagg man köpt?
Hanna och jag hade en väldigt trevlig eftermiddag på Emporia med en massa fika och shopping. Även om vi inte kan träffas så värst ofta så är det så himla kul när vi väl ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...