Myshelg

Efter jobb i torsdags (som innebar en massa hejdå och emotionella stunder, samt vilsna scouter och en massa kroppkakor och avskedsglass) körde pappa hem mig. Några timmar och ett McDonaldsstopp senare var klockan halv ett på natten och vi var tillsist hemma.
Jag har haft en fantastisk helg! Jag har hunnit springa med pappa, äta en mysig lunch med Fanny som jag inte sett på evigheter, göra mini pizzas av zucchini, storhandla inför kommande besök av pojkvännen och ha en underbar dag i Fulltofta Naturreservat med familjen. Vi åkte dit i eftermiddags och gick genom skogarna innan vi fikade lite.
I morgon  har jag en fullspäckad dag innan Mehdi ÄNTLIGEN kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...