Värmen är här!

Och det klagar man inte på! Vi har jobbat tidiga mornar och långa dagar hela veckan, men det gör inte så mycket när det är så varmt och vackert ute redan klockan 6 på morgonen när vi cyklat hemifrån.
Campingen är extremt fullbokad och det kommer nya gäster hela tiden. Jag tycker om att träffa alla nya människor, vissa är helt blåsta, men de flesta är riktigt trevliga, och varje dag är ett äventyr. Häromdagen kom den norska kvinnan vi ringt ambulansen åt in med blommor åt oss som tack för hjälpen, vilket jag tyckte var väldigt gulligt. Idag försökte en (typ) fjortonåring köpa cider av mig och verkade på fullt allvar tro att det skulle gå. Jag har fått beröm för min  engelska av både svenskar och britter, men min tyska har inte blivit så värst mycket bättre...
Idag spenderade vi hela förmiddagen på stranden, och det lär vi nog göra imorgon också!

200-300 frallor bakas varje morgon 
Och även sånt här... 
Emma och jag blir bara bättre och bättre i köket! 
Och vi hittade Yoda på stranden igår... 
Ända nackdelen är väl att mitt knä har blivit besvärande... Gör vad jag kan för att få det bättre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...