SOS

Det är ett varierande jobb jag har har i år. Från incheckningar, till glassgörande, till SOS-samtal... Igår när vi var mitt uppe i stängningen på kvällen kom en kvinna instapplande, som var både svimfärdig och blek. Dessutom sa hon att hon hade svårt att andas. Så vi ringde ambulans och satt sedan och försökte lugna henne medan vi väntade. Tillsist kom de och hämtade upp henne, så jag hoppas att allt gick bra!
Det var nog det mest drastiska som hände i helgen. Emma hade åkt hem så jag var själv sedan i torsdags, och dessutom var jag ledig i lördags. Med ett ont knä fick jag ta det lite lugnt och låta bli cyklandet. Istället låg jag och solade och lagade mat till flera dagar. Många bullar i luften heter det ju, närmare bestämt 27 {kött}bullar, potatismos, sås, kycklinggryta, ris och pizza. Samtidigt. Blev ett lyckat resultat måste jag säga!

I brist på bättre förband... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...