Lite tomt!

Det är så tomt nu när mamma och pappa åkt hem. Hela dagen på jobbet igår väntade man sig att de skulle dyka upp, men icke... De var hemma och hade fullt upp med att få tillbaka kontrollen över gräsmattan igen.
Idag var jag ledig igen, och Emma och jag var på body pump imorse. Fy vad det sved i musklerna! Jag körde även ett simpass på eftermiddagen. Min lilla simlärling har blivit så duktig! Fjärde gången idag och hon kan nu simma!!!! Vi måste fortfarande jobba med andningen, men det tar sig!
Jag har även hunnit jobba på min kulinariska sida. Jag spenderade en och en halv timme åt att laga kyckling i vitvinssås som vi ska ha till middag imorgon. Längtar redan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...