Ubåtar och rökt fisk!

Idag har vi haft ännu en mysig dag med hela familjen. Jag simmade imorse, varpå jag spenderade en halvtimme åt att lära ett av barnen från asylboendet att simma. Hon är verkligen en smart tjej och jag tror inte det kommer ta lång tid innan hon lär sig!
Efter det började dagens äventyr! Vi begav oss allihopa till Karlskrona och marinmuseét där vi gick in i ubåtar och studerade galjonsfigurer. Karlskrona är en riktigt mysig stad så vi strosade omkring och åt lunch. Fick en jätteogod räkbaguett så den åt jag inte utan jag fick gå och köpa en falafel från grannrestaurangen istället.
Nu ikväll satt vi på campingen och åt nyrökt fisk i alla möjliga former! Det är så mysigt att ha mamma och pappa här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...