Veckorna går undan

Och här är en samanfattning av mina senaste dagar :)

I söndags var vi hos Helena innan vi körde hem. Hon bjöd mig på kroppkakor sedan jag uttryckt önskemål om att äta detta. Är hon inte underbar?


I tisdags gav jag och pappa oss ut på ett nytt intevallpass. 7*1000. Denna gång bestämde jag mig för att hålla ett jämnare tämpo och det gick bra de första fem, innan jag kroknade. Totalt blev det exakt 12 km.


Jag fick för mig att jag vill plocka svamp och bär. Snärjet levererade inte.


Har ju tränat på som bara den. Jag och Emma har upptäckt lyxen som en massagestol kan ge. 


Lite nytta har jag också fått göra i veckan. Jag körde och hyrde släp igår. Kände mig så vuxen och duktig. Tills jag inte kunde få loss spärren till stödhjulet som nån j*vel skruvat på för hårt. Tur starka lastbilssnubbar kan hjälpa till. Hashtagpinsamt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...