Vacation in Höllviken

Det är ju rena rama lyxen att få åka till mormor och morfar och bli bortskämd. Efter att jag åkt inom Malmö igår för att säga upp mig (ja jobbet som värvare är inte för mig, det funkade inte) åkte jag och Emma vidare till Höllviken. God mat, lång promenad på stranden och EM-final i fotboll gjorde tisdagen fantastisk, och inte blev det sämre idag! Både Emma och jag sov över och började dagen med en löptur på stranden. Resten av dagen spenderades i solen nere vid vattnet. Trots att det var superkallt så badade jag haha.
Vi avslutade med middag på en restaurang inne i Höllviken, innan jag och Emma åkte hem. Tack för två underbara dagar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...