Camping life

Då har jag kört husvagn för första gången! Gick fantastiskt bra om jag får säga det själv. Jag följde med mamma och pappa till Dalskär camping vid östkusten och det har varit toppen hittills. När vi väl fått husvagnen på plats körde jag och pappa ett träningspass innan vi joggade ner till stranden för avsvalkning. Där finns bryggor och hopptorn och det var jätteskönt i vattnet! Vi badade och (på pappas ösnskan) racade haha.
Efteråt gick vi och blev vänner med husvagnen next door, som  tog oss och hundarna med på en hundbads-promenad. Lite grillat på det så fick dagen ett fint avslut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...