Home alone

That time of the year again! Mamma och pappa fortsätter sitt campande utan oss. Jag tog mig hem igår, efter en brutal intervallträning med pappa, och nu har jag och Emma en vecka framför oss själva.
Vi började vår ensam-hemma-vecka med att inte kolla upp busstider, missa en simträning och istället gymma. Därefter åkte vi till Lund så jag skulle kunna gå till tandläkaren. De hade dock gjort något fel, så jag var bokad på ett annat ställe. Väldigt förbannad fick jag en ny tid och två tandborstar som kompensation.
Hungriga och lite bittra fortsatte vi vår färd mot Malmö och lunch. Vi åt på Bamboo City, en hejdundrans asiatisk buffé. Resten av eftermiddagen och kvällen har jag bara varit hemma. Emma åkte iväg för hon ska jobba i morgon och kan då inte sova hemma eftersom vår bussar inte är så mycket att hänga i julgranen. Men jag har lyckats underhålla mig ändå. Skypeat med Mehdi tittat på film och ätit popcorn, så jag är nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...