Nyköping, föralltid mitt hem

Hemkänslan av att köra in i Nyköping slog emot mig i förrgår. Så mycket minnen!
Jag, Jill och hennes kille körde upp i fredags och väl framme tog vi oss en titt på borgen innan vi åkte till hamnen och fikade. Anledningen till den här Nyköpingsturen var Annas födelsedagsfest igår. Jag hade sovit hos Filippa och efter en löptur i regnet åkte vi till stan för att hitta outfits till kvällen. Det blev lite nya smycken och en god sallad till lunch.
Färdigshoppade åkte jag till Jills hotell där vi färdigställde Anna's present, en hemmagjord kokbok! Det blev fix, Chilli Namnam och sedan party party! Förfest hos Anna och sedan utgång. Alla ställena ute var väldigt dåliga igår, men det blev trevligt ändå. Fick bland annat träffat både Laura och Roma!
Idag ska vi till Helena innan vi åker hem igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...