Swedish summer at its finest

Vi är ju inte direkt bortskämda med extrema sommardagar här i Sverige, så när de väl dyker upp får de utnyttjas till max. Efter att ha sprungit 13km igår morse med pappa, spenderade jag och mamma ett par timmar på stranden, där vi båda blev uppvaktade av två utländska främlingar som bjöd på banan. Annars blev det lite badande. Det är nu bevisat att jag är en betydligt större badkruka än mamma haha...
När vi var färdigsolade bestämde jag och pappa oss för att ta oss över till Garpen, en fyr-ö. Där går båtturer dagligen, men det är ju inte så spännande, så istället hyrde vi en kayak och paddlade. Det tog oss 27 minuter över, och det var betydligt jobbigare än jag räknat med. Men Jag har ju också en tendens att överskatta min förmåga... Väl över åt jag pannkakor till lunch på en servering som fanns bredvid fyren, innan vi paddlade tillbaka igen. Trevligt litet äventyr!
Resten av kvällen satt vi vid husvagnen och hade det trevligt.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...