Water balloon FIGHT

Nu är Emma på väg hem igen.. Vi åkte och lämnade henne på flygplatsen igår kväll så hon bör vara hemma snart. Vi har verkligen haft en supervecka!
I lördags morse följde hon med mig till träningen. Vi spelade ultimate frisbee innan vi startade vårt vattenkrig. Vi var fem lag och vi hade typ 400 ballonger var, plus min vattempistol. Det var hur kul som helst. Efter det gick Emma och jag och solade lite innan jag tog med henne till hennes livs första footballmatch. Efter så många timmar i sol var det två kräftor som sedan åkte till Concord Mills för att shoppa. Vi tog med oss Mehdi och Lenni och spenderade hela eftermiddagen på köpcentret.
Det har varit en typisk collegevecka för Emma, vilket är den bästa upplevelsen jag kan ge här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...