Hur svårt kan det va?

Jag blir så trött på kommunikationen här. Min ena tränare sa igår till mig att jag skulle smsa honom efter min klass (som tar upp halva träningen) för att ta reda på var de var, så jag kunde ansluta. Jag smsade flera gånger men fick inget svar. Så jag gick till poolen och frågade en annan tränare vad jag skulle göra och hon slängde ihop nåt åt mig. KOMMUNICERA MED OSS FÖR BÖVELEN. Förutom det så hade jag en helvetes psykologilektion då jag upptäckte att jag totalt missat att vi skulle ha prov. Har aldrig hänt förr, men jag hade noll koll på vad det handlade om. Som om inte det var nog fick jag en 10-15-sidors uppsats att skriva innan lördag, en uppgift i literature som innenär en massa läsande innan fredag samt en läxa i economy baserat på en video som inte innehåller den nödvändiga informationen. Det har varit en helvetes dag, och jag är superstressad. Efter fyra timmar konstant skrivande säger jag peace out.

En kaka blev min ljuspunkt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...