Produktiv

Ibland är man bara på topp! Igår var jag och fixade amerikans bank, kände att det var på tiden. På kvällen såg jag till att mitt schema för nästa termin var iordning, för morgonens registrering. Vi vaknade strax innan sex imorse och var redo när portalen öppnades prick kl 06.00. I år gick allt smidigt och vi var klara på tio minuter, så därefter gick vi och tränade.
Jag planerar att ta 19 credits för nästa termin, vilket är en timme mer än vad som är tillåtet. Därför var jag och fyllde i papper för att få det godkänt idag. Jag gick också och pratade en massa med en marketinglärare, om bland annat schemat. Nu kan man säga att jag är redo att bli junior!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...