HON ÄR HÄR!!!

ÄNTLIGEN! Igår eftermiddag åkte jag och Mehdi och plockade upp Emma på flygplatsen. Efter en massa väntar kom hon äntligen hit! Jag har pratat så mycket om allt här så det är superkul att få visa allt i verkligheten. Jag tror hom blev lite överväldigad av allt folk som dök upp och presenterade sig haha.
Igår kväll hade simlaget en massa lagtävlingar och aktiviteter. Jag, Emma och tre andra var lag Egypt och det gick riktigt bra för oss! Idag har jag tagit Emma på rundvandring här på Campus. Vi gick även till Tokyo och hon uppskattade maten lika mycket som jag gör!
Mitt på dagen hade jag staff meeting med alla RA och CA för nästa år, så jag lämnade Emma vid i solen vid poolen. Vi tog profilbilder, fick information och spelade in en video. Det har varit en jättebra helg, och nu ser jag fram emot en toppenvecka med Emma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...