Anledningen till att jag inte bor i Florida

Valet att plugga i North Carolina var definitivt väderrelaterat. Jag är inget stort fan av höga temperaturer, speciellt inte när jag måste springa samtidigt. Över 30 grader varmt, superhög luftfuktighet och gassande sol var inte vad jag signade up för. Men träningen var kul och givande! Ett bulldoglap plus en cirkel av burpies, upphopp, abs, armhävningar, jumping lunges och shoulder pushups. Allt det fyra gånger. Därefter en kortare simning innan det var dags för special olympics.
Precis som förra året kommer det hit ett gäng lätt förståndshandikappade en gång i veckan under fyra veckor för att simma och leka med oss. I år kör jag vattenaerobics tre kvinnor, det är ett härligt gäng! Det är kul att se vilken glädje som utstrålas från alla som kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...