Peace out Myrtle

Då var det lovet över! I både lördags var vädret lite sämre så vi tog det mest lugnt hela dagen. På morgonen var jag ute och sprang på stranden och på kvällen var jag och Mehdi ute och gick i över en timme för att köpa lök. Vi hittade aldrig någon lök. Efter att ha vunnit ett vad om rätta vägen tillbaka slapp jag laga middag.
Eftersom 13 pers inte kan komma överens delade vi upp oss i små matlagningspar, och jag måste medge att Mehdi blivit rätt duktig på att laga mat!
På kvällen kom Rita och Chris och hängde med oss, innan några av oss drog på äventyr med ett gäng folk som plockat upp Lenni och Leif på McDonalds dagen innan. Mina favorittillfällen här i livet är den här typen av spontana äventyren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...