Blog break is over - catch up

Long time, no see bloggen! Så vad har hänt sedan sist? Jo först och främst har det varit väldigt tomt här utan Emma. Annars så har jag haft ett par prov som har gått finfint, träningarna rullar på med mer och mer simning och vädret har blivit lite bättre.
I måndags hade jag möte med först Kirk, angående säsongen och vad jag ska göra framöver. Efter det hade jag ett möte med reslife och alla inblandade för att gå igenom stängningsproceduren av alla dorms och lägenheter inför terminsavslutet. Det är sånt jag får vara med om som CA (även om jag officiellt inte har börjat än).
Idag hade Victoria sitt senior exhibition med alla målningar hon gjort. Så himla imponerande!!! Är så stolt över att få vara med bland hennes verk. Vill någon köpa mitt ansikte, så är det till salu för $800!
Annars så har vi haft special olympics idag. Bara en gång kvar nu! Förutom detta så skulle jag kunna skriva ett helt inlägg om hur frustrerande vår accountinglärare är men det skulle bli för negativ stämning här, så jag håller det för migsjälv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...