Sverige!

Åh vad jag njuter av att va hemma! Fick en massa typiskt svensk hemmalagad mat igår när jag kom hem. Och lussekatter så klart! Åkte även och simmade lite. Jetlaggen fick mig att sova ända tills mamma klampade in halv elva imorse, så då blev det bråttom. Efter frukost körde jag till Nova för att fixa lite. Blev nya jeans, skor och adapter till vägguttagen. Därefter åkte jag och hälsade på Fanny! Så glad jag hann se henne innan hon åker hem till Göteborg igen! Det blev även snabb tur inom morbrors restaurang, som jag inte hunnit se sedan den öppnade. Verkade väldigt mysig!
Efter att inte ha kört på ett halvår, var Malmö i ösregn, mörker och rusningstrafik ingen höjdare. Men jag klarade det finfint! Två timmar träning och sedan hem tillmer svensk mat! Love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...