Nästan hemma!!!

Av någon anledning är jag väldigt imponerad av flygplan. Hur denna jättemaskin kan komma upp i så otroliga hastigheter, och detta i luften, tycker jag är mäktigt. Jag älskar att sitta på flygplatsen, på planet också för den delen, och titta på alla plan som accelererar, lyfter, landar, bromsar. Även om jag nu har en hel del flygturer bakom mig, tycker jag fortfarande att det är lika spännande haha.
När jag skrev detta satt jag på flygplatsen i Chicago och väntade på nästa flyg. Det var definitivt en av mina favoritflygplatser. Det var så fint och juligt överallt. Enda nackdelen var att så fort man kommit till terminalen för internationella flyg försvann alla bra och intressanta matplatser. Kvar var några barer och grab-and-go's.
Nu är jag äntligen på tåget från Köpenhamn. Bara några minuter kvar tills jag är hemma!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...