Köttbullar!!!

Tror jag har nytt tallriksrekord i cafeterian nu med mitt berg på åtta tallrikar efter gårdagen middag. Förklaring? Köttbullar. Först fick jag 6 stycken, vilket var okej. Omgång nummer två, då gav han mig bara fyra. Tredje gången ville han bara ge mig en för hav var inte tillåten att ge mer. Men hallå, jag skulle bara ätit den på en gång och ställt mig i kö igen... Så (efter att han kollat sig över båda axlarna) gav han mig EN extra. Därefter blev det ett antal två-köttbullstallrikar.
Efter middagen åkte jag, Lenni, Mehdi och Leif till Walmart innan jag började plugga för min public speaking-exam. Klockan nio blev det dags för dagens refuel, så vi gick allihopa och åt Cinnabon! Det följdes av Ensam hemma 1.
Imorse hade jag min exam. Den tog fem minuter... Vilken skämt haha. Därefter åkte jag med Lenni och Mehdi för att fixa amerikanskt ID.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...